החזרה לשגרה לאחר שנה קשה לענף התיירות מחייבת חשיבה מחודשת מצד בעלי המלונות לגבי תמהיל שירות הלקוחות, וזאת בשל זינוק בהיקף ההזמנות הן באינטרנט אבל גם דרך הטלפון, ולכן הקמה של מוקד טלפוני היא חיונית לטובת ניהול תקין.
מוקד טלפוני: חובה בעבור כל רשת בתי מלון
ענף התיירות חטף מכה קשה מאוד בעקבות נגיף הקורונה, וזאת לאור הסגרים כמו גם הבידוד החברתי. עם זאת, לאחר תקופה ארוכה של אפס פעילות זוכים כעת מלונות בכל רחבי הארץ לביקוש גבוה מאוד מצד תיירות פנים אך גם תיירים מכל העולם שמגיעים לישראל לטובת בילוי, נופש ומנוחה. למרות שהמגמה היא לבצע הזמנה של חדר במלון דרך האינטרנט, אי אפשר להתעלם מההיבט האנושי – בייחוד בענף שנוטה לתנודות ועם שפע של בקשות מצד לקוחות שצריכים לדבר עם נציג טלפוני, ומעדיפים לבצע את השיחה מאשר לנסות ליצור קשר דרך המייל או צ'ט מקוון. החשיבות של מוקד טלפוני היא חשובה פי כמה בעבור רשת בתי מלון שמעוניינת לספק את המענה בצורה המקצועית ביותר, ועל כן הקמה של מערך שירות לקוחות זמין ומהימן הוא חלק בלתי נפרד מהניהול של בית העסק שלכם. החדשות הטובות הן שאם בעבר נדרש היה לגייס עובדים ולבנות תשתית בתוך המלון לטובת ניהול של מוקד טלפוני, כיום דרך חברות מקצועיות כמו voicenter ניתן להטמיע מוקד טלפוני חכם ומתקדם המבוסס על התאמה מדויקת לצרכי בית המלון בכל רגע נתון ובכך לחסוך זמן ובמקביל להוציא את המקסימום מהיכולת של המוקד להוציא שיחות, לקבל אותן ולטפל בפניות של לקוחות מהארץ ומהעולם.
מדוע לבחור בשירות של voicenter?
Voicenter הינה חברה מובילה בתחומה המספקת אפשרות לבעלי מלונות לקבל כלי שיווקי ופרסומי בדמות מוקד טלפוני המאפשר לייצר שיחות אוטומטית לרשימת טלפונים של לקוחות פוטנציאליים של המלון כמו גם להגדיל את תפוקת הנציגים מתוך מטרה למקסם את השיחות ולמצות בצורה הטובה ביותר את המשאבים שלכם כמלון לטובת יצירת קשר ובהתאם לכך מתן מענה ללקוחות מהארץ כמו גם מהעולם. מדובר במוקד דינאמי אותו ניתן להתאים בדיוק לצרכים שלכם, בייחוד לקראת מועדים עמוסים כמו החגים והקיץ. מדובר בחברה מובילה בתחומה אשר חרטה על דגלה לספק את כל השירותים תחת קורת גג אחת ועל כן בעבורכם כבעלי המלון מדובר בהזדמנות מעולה ליצור מוקד טלפוני גמיש. ייחוד נוסף של השירות אותו מציעה החברה הוא האפשרות לאתר ולשלוף הקלטות של שיחות באופן קל ופשוט, כחלק מהכשרה של הצוותים לחתירה מצוינות ומתן שירות התואם את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ענף התיירות.
הקמת מוקד טלפוני – כלי שיווק ומכירות ראשון מעלה
מאחר וענף התיירות הינו ענף תחרותי, היכולת שלכם לבלוט אל מול המתחרים טמון בשימוש בטכנולוגיה מתקדמת כמו גם שימוש בכלים שדרכם ניתן להגביר את התפוקה וליצור בהתאמה מיצוי של המשאבים שלכם, בייחוד בתחום רגיש כמו שירות לקוחות. על כן, גם אם יש לכם אתר הזמנות פעיל או עמוד פייסבוק שנותן מענה לגולשים ברשת החברתית, מוקד טלפוני הוא חלק בלתי נפרד מהתפעול השוטף של רשת המלונות אותם אתם מנהלים לצד הטמעה של כלים דיגיטליים כמו אתר, כחלק ממערך שלם שנועד להוביל אתכם בסופו של דבר לסגירת קצוות בכל הקשור להזמנות מצד לקוחות כאן בישראל ובעולם כמו גם חזרה ללידים בטווח זמן קצר ככל האפשר.
שיווק המלון: לא רק דרך הטלפון
דרך נוספת לשיווק בית המלון ולהצגת השירות הטוב שבו הוא קידום אתרים. אם תפנו לבעל מקצוע בעל מוניטין או חברה לקידום אתרים מוכרת, היא בהחלט תוכל לסייע לכם להגדיל את החשיפה באמצעות שיפור דירוג האתר שלכם בגוגל. זו דרך חשובה לא פחות לשיווק המלון, וחשוב להנגיש את המידע על השירות הנוח והנגיש שלכם ללקוחות בכל דרך אפשרית. במקרה הזה, קידום אתרים הוא אחד מכלי השיווק הכי חזקים בשנים האחרונות, בעיקר בעידן שבו הכל אונליין, לצד החשיבות של המענה האנושי בטלפון.
לסיכום, היכולת שלכם כבעלי רשת מלון לספק מענה בפריסה ארצית ועולמית קיים ושריר – כל זאת בזכות חברות כמו voicenter המציעות שירות של מוקד טלפוני במיקור חוץ, בהתאמה אישית ועם דגש על רמת מקצועיות גבוהה ומדויקת לכל בית עסק, ובוודאי לעסק אותו אתם מנהלים ביד רמה.