כמעט כל אחד מאיתנו אוהב להתפנק בנופש בבית מלון אחת לכמה זמן ובדיוק בגלל זה אנחנו אוהבים לדעת היכן הכי כדאי לבלות, איפה נוכל למצוא את הנופש המהנה והעשיר ביותר במחיר הכי נמוך והיכן כדאי לבלות באופן זוגי או דווקא עם משפחה מורחבת ועם ילדים. אם בעבר היינו מקבלים את המידע דרך עיתונים, שלטי חוצות ופרסומות בטלוויזיה, הרי שהיום כמעט כולם צורכים את המידע לגבי מלונות ברשת ובפרט ברשתות החברתיות המובילות. בשל העובדה הזאת, כל מי שמנהל בית מלון חייב לדעת כי עמוד פייסבוק פעיל הוא לא עניין מותרות או פריבילגיה, אלא אפיק תקשורת הכרחי שבלעדיו לא ניתן לנהל עסק כראוי ובטח שלא להמשיך ולהביא אורחים בכמות המצופה. הנה כמה סיבות מדוע עמוד פייסבוק פעיל זה דבר שאתם חייבים כמנהלים או מנהלים של בתי מלון.
יותר לייקים = יותר חשיפה
ראשית כל חשוב לומר כי עמוד בפייסבוק משקף במידה רבה את מידת העניין והפופולריות של בתי המלון שלכם. אם תסתכלו בעצמכם, תראו שבתי המלון הגדולים מתחזקים עמודי פייסבוק עמוסי לייקים, מה שקודם כל ממצב אותם כמלונות רציניים ומובילים ולאחר מכן מאפשר להם חשיפה גדולה יותר וקידום אורגני יעיל של פרסומים שונים. אם עדיין אין לכם עמוד פייסבוק או שאין לכם הרבה לייקים ותנועה בעמוד שלכם, קניית לייקים בפייסבוק היא בהחלט אופציה אפשרית בעבורכם. כך למעשה תוכלו לייצר בוסט של חשיפה ותצליחו למשוך הרבה עוקבים וגולשים חדשים שיתעניינו בפעילות שלכם ובאירוח שאתם מציעים.
פלטפורמה פרסומית מובילה
מה שחשוב לזכור תמיד זה שפייסבוק היא אחת הפלטפורמות הטובות יותר לפרסום שקיימות כיום. מה שזה אומר מבחינתכם, זה שעמוד עסקי בפייסבוק יאפשר לכם לעדכן כל הזמן במתרחש אצלכם ובאפשרויות האירוח השונות. תוכלו לפרסם מבצעים לחגים או לתקופות מיוחדות בהן אתם מציעים אירוח במחירים אטרקטיביים יותר מבדרך כלל, להעלות סרטונים ותמונות מהיומיום במלון ולעורר את הסקרנות והעניין של אנשים שרוצים לצאת לחופשה ולעדכן בשינויים שמתרחשים בלייב.
קידום ממומן איכותי
מעבר לפרסום האורגני ולאפשרות לשתף בכל המתרחש אצלכם, חשוב לדעת שפייסבוק מאפשרת ואף מעודדת קידום ממומן דרך העמוד העסקי, מה שבהחלט יכול לעזור לכם להגדיל את קהל הלקוחות שלכם. הקידום הממומן הוא בעצם דרך להגיע לגולשים חדשים וכאלה שלא בהכרח עוקבים אחרי העמוד שלכם כבר או אפילו טרם נתקלו בו בעבר. היתרון הגדול כאן הוא שניתן לבצע חיתוך מדויק למדי של קהל הלקוחות שלכם וכך לפרסם ללקוחות רלוונטיים שסביר יותר שיבחרו לבוא אליכם. אם הלקוחות הרגילים שלכם הם זוגות ממרכז הארץ נגיד, תוכלו לבחור לטרגט אותם ואפילו לטרגט תחומי עניין כמו יום האהבה או ימי נישואין. אם הקהל מורכב ברובו ממשפחות וילדים, תוכלו להגיע אליהם באופן דומה.
קחו בחשבון את הביקורות והתגובות
זכרו לבסוף שלצד כל היתרונות, כאשר אתם מנהלים עמוד פייסבוק אתם בעצם נותנים לגולשים שלכם את האפשרות להגיב ולכתוב ביקורות בעמוד שלכם. זה עשוי להיות יתרון בפני עצמו אם הביקורות שיכתבו עליכם הן חיוביות, אבל במידה ואורחים רבים לא יהיו מרוצים הם בהחלט עשויים לתת לדבר ביטוי בעמוד שלכם. מי שמשכיל להפוך את זה ליתרון ידע להיות קשוב לאורחים ולהבין בדיוק אילו שירותים יש לשפר במלון כדי להעניק לאורחים חווית אירוחי מושלמת.
כך או כך, ניהול שוטף של עמוד פייסבוק לבתי מלון הוא דבר הכרחי ואם עדיין אין לכם עמוד כזה, בהחלט הגיע הזמן לפתוח אותו.