המלון שלכם יכול להיות המלון מספר 1 בארץ מבחינת כל הפרמטרים, אך אם לא תקדמו אותו בגוגל לא עשיתם בזה שום דבר. במאמר הבא נסביר מה זה קידום אורגני בגוגל ולמה כדאי לכם להשקיע בזה.
קידום אורגני – מה זה אומר?
קידום אורגני לאתרים מכיל סט רחב של פעולות שיגרמו לאתר שלכם להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. בין השאר אנחנו מדברים על פעולות כמו אופטימיזציה לאתר, כתיבה של תוכן מקצועי, ריענון התכנים באתר, מחקר מילות מפתח בתחום, חקר של המתחרים בשוק ועוד. בניגוד לקידום ממומן בגוגל, שעוצמתו באה לידי ביטוי באופן מידי בהתאם לתקציב שלכם, כאן מדובר בתהליך ארוך טווח שאת הפירות שלו תקצרו בתוך חודשים ואף שנים קדימה. בסופו של דבר המטרה המרכזית של הקידום האורגני הוא להציב את האתר של המלון שלכם כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. הופעה בתוצאות החיפוש הגבוהות תספק לאתר שלכם תנועה גדולה יותר של גולשים ופוטנציאל גבוה יותר למקסום של הרווחים. לפני שאנחנו מדברים על היתרונות של הקידום האורגני, תוכלו להתחיל בייעוץ קידום אתרים, אך על זה נסביר בהמשך המאמר כמובן.
למה כדאי לכם לקדם את בית המלון בצורה אורגנית?
נפתח בשורה התחתונה – קידום אורגני יגרום לעלייה בהכנסות של העסק שלכם. ככל שהאתר של בית המלון, האתר שדרכו אתם מוכרים את החבילות ללקוחות, יוצב גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, כך סביר להניח שתמכרו יותר עסקאות. בית מלון שהאתר שמשווק עבורו לא יופיע בתוצאות החיפוש הגבוהות ייהנה מפחות תנועה של גולשים וההכנסות שלו יהיו נמוכות יותר.
בנוסף, כשאתם מקדמים את האתר של המלון בצורה אורגנית אתם למעשה מראים לגוגל שהאתר שלכם רציני ושאפשר לסמוך עליו. הדבר שגוגל הכי פחות אוהב זה אתרים שלא מעדכנים את התוכן שלהם ולא פחות חשוב מזה, מציגים ללקוחות שלהם תוכן לא רלוונטי שלא באמת עונה להם על הצרכים. ככל שהתוכן שלכם באתר יהיה מעודכן והלקוחות שלכם יקבלו מענה הולם, כך גוגל ידע שיש לו פה עסק עם אתר רציני ויציב אותו בקדמת הבמה.
על מנת למצב את העסק שלכם כעסק רציני וכאוטוריטה בתחום המלונאות, אתם צריכים את התמיכה של גוגל. לקוח שנוהג לחפש חופשה באופן קבוע בגוגל ויזהה את השם של המלון שלכם בקדמת הבמה, הוא לקוח שפוטנציאל החתירה שלו לעסקה הוא גבוה יותר. קידום אורגני בגוגל יסייע לכם למצב את המלון שלכם כמלון שלקוחות רוצים לחזור אליו וזה פרמטר מאד חשוב.
לפני שמתחילים – מתייעצים
קידום אורגני בגוגל זה עסק מורכב ולא מדובר פה בסט של פעולות שאת הפירות שלהם ניתן לראות מיד. לכן, אתם צריכים להפקיד את המפתחות בידיים של חברת קידום אתרים שיודעת מה היא עושה, שיש לה מיסיון בתחום קידום האתרים בכלל, ובתחום הקידום האורגני לבתי מלון בפרט. לכן, חשוב מאד להתייעץ לפני שסוגרים עם חברת קידום אתרים על מנת שמקדם האתרים שלכם יבצע באמת את כל הפעולות הדרושות על מנת להקפיץ את המלון שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל ולהגדיל את ההכנסות.
לסיכום
אם אתם רוצים למצב את המלון שלכם כמלון מצליח ורציני, כזה שנהנה מלקוחות חוזרים ומתנועה גבוהה של גולשים, אנחנו בהחלט ממליצים לכם להשקיע תקציב בקידום האורגני של האתר שלו. המלצה שלנו, השקיעו גם בקידום אורגני וגם בקידום ממומן, זו תהיה דרך המלך עבורכם להצלחה בטוחה.